سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با توری پرسی ( بخش 1 )

نظر

شبکه پرس یا مطبوعات مد در واقع یک سیم یا پارچه بافته شده است ، نخ ها و پارچه های آن با هم بافته می شوند. در حقیقت ، شبکه فارسی به عنوان بافته یا پرسی نیز شناخته می شود. این شبکه بسیار شبیه به شبکه  Sandi است. اما در واقع ، تفاوت های ساختاری جدی بین این دو شبکه وجود دارد. این نوع مش فلزی دارای سیمهای موج دار است که با پیچاندن سیم سیاه یا سیم گالوانیزه با قطر 3 تا 5 میلی متر ساخته می شوند. برای تولید این ، ابتدا سیمها به روشی موج دار فشرده شده و سپس توسط دستگاهی به شکل تار و پود بافته می شوند تا به یک ساختار قوی و یکپارچه دست یابند. این نوع شبکه از تنوع گسترده ای برخوردار است و بسته به نوع و اندازه فنر ، نوع سیم استفاده شده ، نوع بافت سیم ، خصوصیات ایرانی و خارجی آن به دسته های مجزا تقسیم می شود. این عوامل بر قیمت تور مطبوعات تأثیر می گذارد و هنگام خرید تور باید این موارد را در نظر گرفت.

توری پرسی که از بافندگی فلز ، فولاد ، الیاف یا سایر الیاف انعطاف پذیر ساخته می شود. Grid یک محصول فلزی همه کاره است که به طور موثری در کاربردهای بی شماری در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. در کارهای صنعتی و تجاری ، توری پرسی نیز محصولی متداول است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد ، شکلی شبیه به نرده دارد ، اما با برخی تفاوت ها.

این شبکه در برابر خوردگی ، زنگ زدگی ، اسیدها و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. همچنین ظاهری مرتب و زیبا دارد. سطح صاف و صاف آن حرکت آن را آسان می کند. مواد این شبکه به گونه ای است که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باد ، باران و طوفان بسیار مقاوم است.

این محصول با وجود ساختار قوی و پیچ خورده ، هنوز هم ظاهری ساده اما منظم دارد. از این رو کاربردهای بسیاری در صنعت دارد. و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که اگرچه عملیات جوشکاری روی مش پرسی انجام نمی شود ، مواد و نوع سیم به گونه ای است که از استثنای استثنایی برخوردار است. اگر بخواهیم یکی از مهمترین ویژگی های این نوع شبکه را ذکر کنیم ، انعطاف پذیری فوق العاده آن است که کاربرد آن را نیز گسترش داده است. در هنگام نصب و نصب این محصول ، افراد مشکلی ندارند و به راحتی می توانند از این محصول بهره مند شوند. به طور کلی می توان گفت که این شبکه به دلیل ساختار قوی و سیمهای پیچ خورده ، در بسیاری از صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول همچنین در برابر خوردگی ، زنگ زدگی ، اسیدها و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و همانطور که در ابتدا گفته شد از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار است. سطح صاف و یکنواخت این محصول همچنین اجازه می دهد تا اشیاء در طول سطح آن حرکت کنند و در شرایط سخت و دشوار مانند باد ، باران ، طوفان و و همچنین مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.