سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری حصاری ( 1 )

نظر

شبکه نرده یکی از پرکاربردترین محصولات سیم است. این محصول سیم اکثراً برای محصور کردن اراضی ، عمدتا اراضی کشاورزی و باغها استفاده می شود. دلایل اصلی استفاده زیاد از این محصول برای نرده ، ایجاد محافظت و امنیت در زمین و بدون شک ارزانتر و مقرون به صرفه تر از این نقاشی دیواری است. با وجود این ، برخلاف شمشیربازی ، نرده نیز به افراد در خارج از خانه اجازه می دهد تا ببینند. فن ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در زیر توضیح داده شده است. همچنین جزئیات بیشتر در مورد نرده فلزی گالوانیزه با روکش PVC و سیم سیاه و کاربرد آن ، قیمت و سایر مشخصات به تفصیل توضیح داده شده است.

توری حصار ، همچنین به عنوان حصار ، حصار یا نرده سیم زنجیره ای شناخته می شود ، پرکاربردترین محصول در صنعت سیم است. چشمه های لوزه در فاصله های مختلف از ویژگی های این محصول زیبا و چشم نواز است. توری نرده به دو روش دستی و اتوماتیک و در ارتفاعات نیم متر تا 3 متر بافته می شود. سیم مورد استفاده برای بافندگی این محصول بین 2 تا 4/75 سیم متغیر است که به سفارش مشتری تعیین می شود.

سیم مورد استفاده در تولید این محصول عموماً سیم گالوانیزه است که به دو شکل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در بازار موجود است. سیم های گالوانیزه سرد در بازار عموماً سیم های چینی هستند که ارزانتر و از کیفیت پایین تری برخوردارند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت کمی دارند ، بنابراین ما برای مناطق مرطوب و دارای هوای شرجی و مناطقی اصلاً آن را نداریم. ما در نزدیکی دریا توصیه نمی کنیم.

سیم گالوانیزه گرم در بازار که اکثراً ایرانی است و از دوام بالایی در برابر شرایط بد آب و هوایی برخوردار است ، و در مرحله بافندگی مش در برابر پیچ خوردگی بسیار انعطاف پذیر است و مشکلی ایجاد نمی کند.

طول رول نرده های حصاری عموماً 15 متر است که طبق درخواست مشتری می توان آن را افزایش یا کاهش داد. وزن حصار تولیدی با توجه به شرایط تولید آن (قطر سیم و اندازه فنر) متفاوت است و با افزایش قطر سیم یا اندازه بهار کاهش می یابد ، رول ها سنگین تر می شوند. بدیهی است اگر قطر سیم کاهش یابد یا حصار حصار افزایش یابد ، وزن رول تولید کاهش می یابد که این امر به طور مستقیم بر قیمت این محصول پرکاربرد تأثیر خواهد گذاشت.

متداول ترین کاربرد حصار نرده ای که به آن حصار باغ نیز گفته می شود ، برای حصار اطراف باغ و محافظت از آن استفاده می شود.

پیش از این ، شمشیربازی در مناطق باغی توسط گیاهان خارپشت یا شاخه های خشک ، سنگ ها و غیره انجام می شد. این نوع مراقبت نیز با استفاده از مصالح ساختمانی قابل انجام است.

اما قیمت نرده های باغ ارزان تر از مصالح ساختمانی است و دوام و محافظت از آن نسبت به گیاهان پر پیچ و خم بیشتر است.

بنابراین بسیاری از افراد استفاده از این روش را از هر نظر مقرون به صرفه می دانند.